KIKO MILANO, brandul nr. 1 de make-up din Italia, reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, anunță cu mândrie deschiderea noului său Pop-Up Store în Iulius Mall, Cluj-Napoca.
Noul magazin din Cluj-Napoca marchează prima locație KIKO MILANO în afara Bucureștiului, subliniind strategia de expansiune a brandului pe piața din România.
În noul magazin, clienții pot descoperi întreaga gamă de produse KIKO MILANO: make-up, îngrijire a pielii, îngrijire a părului, precum și colecțiile ediție limitată, mult așteptate și iubite de milioane de pasionați de frumusețe din întreaga lume.
Brandul operează deja trei magazine în București – în ParkLake Shopping Center, Mega Mall și AFI Cotroceni.
Prin această extindere, KIKO MILANO aduce mai aproape de consumatorii români produsele sale inovatoare și de înaltă calitate pentru machiaj și îngrijire, făcând accesibile cele mai noi tendințe de frumusețe la nivel global.
DESPRE KIKO MILANO
KIKO MILANO a fost fondată în 1997 la Milano și de atunci a revoluționat modul în care produsele cosmetice sunt vândute la nivel global. KIKO identifică tendințele majore de frumusețe ale momentului și le face accesibile tuturor. Combinând calitatea și creativitatea înrădăcinate în ADN-ul său italian, KIKO a cucerit cei mai pretențioși și diverși dependenți de frumusețe cu o gamă nesfârșită de nuanțe, tonuri și texturi pentru a satisface fiecare cerință de machiaj profesional și personalizat. Brandul are peste 1.200 de magazine și este disponibil în 70 de piețe.
FAIS GROUP
Grupul de companii Fais operează de peste 40 de ani în sectorul comerțului cu amănuntul/cu ridicata al îmbrăcămintei, încălțămintei, accesoriilor și magazinelor universale. A dominat piața greacă și și-a extins activitățile în Bulgaria, România și Cipru. Activitățile de afaceri includ distribuirea de mărci sportive, de lux, casual și de stil de viață, aducând consumatorilor cele mai inovatoare tendințe de la cele mai emblematice mărci din întreaga lume. Grupul acoperă toate canalele de distribuție. În comerțul cu ridicata, se concentrează pe parteneriate solide și pe termen lung cu retaileri cheie. În comerțul cu amănuntul, operează atât magazine exclusive, cât și cu mai multe mărci, colțuri în marile magazine universale, puncte de vânzare și magazine online.