Go to ...

Ziare Gorj

ultimele stiri din Gorj

RSS Feed

Antrenament de 5 zile pe saptamana pentru masa


Acest antrenament este de 5 zile pe saptamana, de luni pana vineri, weekend-ul fiind pentru repaus. Mai puteti alege ca ziua 4 si ziua 7 sa fie zilele de repaus pentru ca in general zielle de weekend sunt cele mai aglomerate la sala. Antrenamentul pe care il veti face, nu trebuie sa depaseasca 40-45 de minute pentru ca din acest moment, nu veti mai da un randament atat de bun. Acest lucru va insemna un maxim de 18 serii per program sala.

Luni nu faceti piept pentru ca asa procedeaza majoritatea persoanelor, lucru ce va insemna ca veti pierde mult timp cu asteptatul la rand la aparate. Bratele vi le veti lucra in ultima zi pentru ca acestea sunt lucrate in fiecare zi de antrenament, cu exceptia zilei 3 si anume a picioarelor.

Daca veti lucra la brate in prima zi a saptamanii, e posibil sa aveti probleme cu acestea pentru ca vor fi obosite in restul zilelor. Procedand in acest fel si anume in a va antrena bratele in ultima zi, le veti avea odihnite pe tot parcursul saptamanii. In ultima zi le puteti epuiza, iar acestea vor avea la dispozitie weekend-ul sa se refaca.

Marti puteti grupa abdomenul cu pieptul. Pieptul este o grupa mai mica decat picioarele, deci irigarea cu sange se face in aceasta zona. Picioarele pot fi antrenate nu neaparat pentru masa, ci mai mult pentru rezistenta si forta. In ziua antrenamentului tricepsului si anume in urmatoarea zi e posibil sa nu va simtiti chiar multumiti.

Cu toate acestea, este important sa vi-l antrenati daca doriti sa luati pauzele in zilele 3 si 7. Alegerea acestor exercitii este facuta astfel incat sa lucrati majoritatea fasciculelor musculare din fiecare grupa, astfel incat sa obtineti un antrenament complet, dar si pe placul vostru. Va veti bucura asadar de o dezvoltare uniforma.

Dupa cum puteti vedea, in acest antrenament nu au fost incluse exercitiile care pun presiune mare pe anumite zone precum este cea lombara si asupra umerilor. In cadrul acestui antrenament puteti incerca asadar in prima zi antrenamentul de spate, in ziua 2 piept si abdomen, in ziua 3 picioare, in ziua 4 umeri, in ziua 5 brate, iar in ziua 6 si ziua 7 repaus.

Procedand in acest fel, va veti bucura de numeroasele efecte benefice pe care acest antrenament il ofera asupra organismului vostru. Veti vedea ca veti dezvolta usor masa musculara pe care o doriti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *