Go to ...

Ziare Gorj

ultimele stiri din Gorj

RSS Feed

Ce face de obicei o agentie PPC


Gestionarea Pay-Per-Click (PPC) este procesul de supraveghere si gestionare a cheltuielilor publicitare PPC ale unei companii. Acest lucru adesea strategii si anunturi cumpara in timp ce se reduce la minimum cheltuielile generale. Acest lucru poate fi realizat de catre e-comerciantul sau vanzatorul in sine, sau poate fi angajata o companie specializata specializata pentru a gestiona cumparaturile PPC in numele lor.

Managementul PPC este in general vazut ca o arta in evolutie, unde optimizarea perfecta nu este posibila, dar este totusi principalul obiectiv.

Ce face, de obicei, o agentie PPC sau un specialist?

Managementul eficient al PPC se invarte in jurul mai multor subiecti interconectati:

Analiza cuvintelor cheie: Descoperirea si directionarea anumitor cuvinte cheie si a interogarilor de cautare introduse de catre companie conduce probabil pentru o companie.

Strategia canalului: Google AdWords, Bing Ads, retelele de afiliere si destinatiile de plasare sociala platite sunt cateva dintre canalele care trebuie luate in considerare pentru marketingul PPC.

Monitorizare: Monitorizarea rapoartelor termenului de cautare indeaproape pentru a afla ce cuvinte cheie / interogari sunt cel mai des utilizate, pentru a-si concentra cumparaturile pe cele mai comune cautari.

Analiza competitiva: Fii atent la tactica si strategiile utilizate de concurenti este esential – si consuma mult timp. De exemplu, a decide daca va concura direct prin licitarea la aceleasi interogari sau in schimb directionarea intrebarilor, un concurent trece cu vederea (diferenta competitiva).

Potrivire negativa: optimizarea cheltuielilor publicitare prin filtrarea utilizatorilor care se potrivesc unei categorii care le face putin probabil sa se converteasca. Un retailer de moda high-end, de exemplu, ar putea sa-si limiteze anunturile la utilizatori in primele 10% din castiguri. O afacere fizica, precum un restaurant, ar limita reclamele la cele aflate in imediata apropiere geografica.

Testare A / B: Testarea impartita constant este una dintre cele mai eficiente metode de optimizare a rentabilitatii PPC. Textul, grafica si alte variabile de afisare pot fi utilizate in mod interschimbabil pentru a gasi cea mai eficienta metoda.

Cine ar trebui sa angajeze compania de management PPC?

In timp ce unele companii pot compensa cheltuielile adaugate de angajarea de experti pentru a-si gestiona campaniile PPC, in multe cazuri poate plati pentru sine prin cresterea eficientei.

Candidatii buni pentru angajarea unei companii de administrare PPC:

  • Oricine este nou in publicitatea online.
  • Companii lipsite de o echipa de publicitate interna.
  • Intreprinderile mici fara suficienta forta de munca pentru a supraveghea eficient PPC.
  • Organizatii care nu isi pot permite baza de date si sistemele software uneori costisitoare necesare pentru gestionarea optima a PPC.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *