Go to ...

Ziare Gorj

ultimele stiri din Gorj

RSS Feed

Cum poate fi gestionată activitatea angajaților tăi, pe timp de pandemie


Instalarea pandemie și a restricțiilor aferente în țara noastră, încă de la începutul anului 2020, a adus o serie de schimbări care se răsfrâng inclusiv în mediul corporatist. Dacă, în trecut, angajații știau foarte bine care erau activitățile pe care le aveau desfășurat și timpii aferenți, lucrurile stau mult mai diferit în momentul în care munca s-a mutat acasă la fiecare dintre aceștia. Nu spunem noi, ci specialiștii în domeniu, care observă astfel de modificări în munca depusă zi de zi. Mulți dintre aceștia resimt oboseala, presiunea și chiar un volum mult mai mare de muncă, în comparație cu ceea ce era înainte de pandemie. Din fericire, pe piață există deja o serie de aplicații și metode extrem de eficiente pentru a veni ajutorul nostru. Rămâi alături de noi și descoperă, în rândurile următoare, cum poate fi gestionată activitatea angajaților tăi inclusiv pe timp de pandemie!

  1. Optează pentru întâlniri pe platformele de comunicare video

Skype, Zoom sau Microsoft Teams se numără printre cele mai populare platforme de comunicare video. Acestea sunt folosite de corporațiile din întreaga lume, fiind des utilizate și de firmele mici. Atunci când angajații nu au posibilitatea de a se vedea și întâlni unii cu alții la birou, întâlnirile online se pot realiza în doar câteva momente, într-un mod care respectă distanțarea socială. În același timp, există inclusiv departamente care preferă să își lase camera deschisă non-stop, astfel încât fiecare dintre angajați să poată vedea și să comunice, în timp real, cu ceilalți. Serviciile puse la dispoziție sunt gratuite și, în același timp, orice merge poate să gestioneze activitatea depusă de persoanele pe care le are în subordine mult mai ușor și sigur.

  • Setează obiective clare și măsurabilă

Dacă înainte de pandemie obiectivele setate se aplicau pe parcursul unui an de zile, astăzi ai nevoie de formularea unora pe termen scurt. Acest lucru te va ajuta să măsori și să gestionezi mult mai bine tot ceea ce se întâmplă în firmă, asigurându-te de faptul că fiecare angajat își face treaba la standarde așteptate. Spre exemplu, poți să expui clar și răspicat întocmai ceea ce-ți dorești de la fiecare angajat în parte. Nu doar că vei avea o evidență clară cu privire la obiectivele setate, însă fiecare dintre angajați va cunoaște mereu ce așteptări are firma de la el.

  • Optează pentru aplicații de time tracking

Ori de câte ori există o echipă care lucrează la un proiect, este imperios necesar ca și activitățile participanților să fie bine delimitate și împărțite. Dacă, atunci când toată lumea se afla la birou, acest lucru era mult mai ușor de făcut iar întâlnirile se puteau realiza în format restrâns, în doar câteva momente, lucrând de acasă lucrurile stau cu totul și cu totul diferit. Aplicațiile dezvoltate și disponibile pe piață ne pot ajuta în acest sens, cu soluții din ce în ce mai interesante. Spre exemplu, aplicația de management Creative CRM cu functie de time traking oferă utilizatorilor posibilitatea de a gestiona relațiile de afaceri și informațiile aferente activității salariaților instant. Înainte de a începe să o folosești, este imperios necesar să desfășori activitatea de citire a unui manual utilizare Creative CRM. Aici găsești toate răspunsurile la întrebările pe care le ai, precum și o serie de informații utile la care să apelezi ori de câte ori ai nelămuriri. În ceea ce privește Creative CRM, aplicatie dezvoltata la comanda, este important de precizat faptul că aceasta ajută angajații să raporteze mult mai ușor la ceea ce lucrează, precum și timpii aferenți fiecărei activități în parte. De acum, atât angajații, cât și angajatorii vor avea o evidență clară cu privire la tot ceea ce s-a realizat până într-un anumit punct.

  • Fii mereu la curent cu cererile de concediu

Cea mai bună metodă de a o cunoaște motivația și interesele angajaților săi este reprezentată de relația pe care o ai cu aceștia. Astfel, ori de câte ori cineva pleacă în concediu sau intenționează să facă acest lucru, stă în responsabilitatea ta să fii la curent cu fiecare plecare. Acest lucru te va ajuta să îți gestionezi mult mai bine activitatea, apelând la ajutorul celorlalți angajați. În același timp, vei cunoaște care sunt persoanele disponibile la care poți apela, oferindu-le celor care pleacă în concediu timpul necesar pentru a se conecta și reîncărca cu energie. Gestionarea activității angajaților săi nu se rezumă doar la timpul pe care aceștia îl petrec la birou sau acasă, ci și la sentimentul pe care îl trăiesc în momentul în care lucrează, zi de zi, la proiectele de bază ale companiei. Cu cât dezvolți o legătură cu ei mai puternică, cu atât te vei putea asigura că aceștia vor rămâne în companie o perioadă mult mai lungă de timp. Iar, așa cum este de așteptat, în această categorie intră și cunoașterea constantă a zilelor în care se vor afla în concediu.

Fii mereu sigur de activitățile pe care angajații tăi le realizează zi de zi și fără să îi supraîncarci cu presiune și deadline-uri inutile. Din fericire, acum ai la dispoziție toate aspectele de care ai nevoie pentru a face acest lucru.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *