Go to ...

Ziare Gorj

aflam tot

RSS Feed

Cum sa optimizezi campania de Adwords pentru cautarile locale


Peisajul de marketing a evoluat dramatic în ultimul timp, iar Google AdWords este una dintre numeroasele platforme care este pionieră in această schimbare.

În cazul în care nu știți, Google AdWords este unul dintre cele mai eficiente mijloace de publicitate online plătită.

Mii de întreprinderi mici, mijlocii și mari utilizează acest canal publicitar pentru a-și comercializa produsele și serviciile.

Interesant este faptul că toate aceste companii împărtășesc un lucru în comun – toți doresc să acceseze sute de milioane de oameni care curăță webul pentru informații, produse și servicii.

Potrivit unui sondaj local de revizuire a consumatorilor realizat de Land Search Engine, „85% dintre consumatori folosesc Internetul pentru a găsi o afacere locală”.

Același sondaj a constatat, de asemenea, că „72% dintre consumatori preferă să găsească informații despre comercianții locali prin căutare”.

Google AdWords, atunci când este utilizat în mod corespunzător, poate trimite o avalanșă de consumatori la afacerea dvs. locală, ceea ce poate, la rândul său, să vă dubleze sau chiar să vă tripleze vânzările. Prin urmare, dacă nu utilizați în prezent Google AdWords sau nu o folosiți la întregul său potențial, trebuie să începeți serios căutarea.

Desigur, screte;e AdWords, cum ar fi algoritmul din spatele sistemului de licitații complicat, pot fi dificile de înțeles – dar dacă sunteți un proprietar de afacere locala  pe un buget mic și doriți să conduceți clienții la magazin sau trafic pe site-ul dvs., aici sunt câteva dintre modalitățile dovedite de a câștiga în orice campanie cu plata pe clic și de a deveni un agent de publicitate AdWords cu succes.

Afla cum sa optimizezi campania de Adwords pentru cautarile locale citind ghidul pe site-ul STAR MARKETING.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *