Go to ...

Ziare Gorj

ultimele stiri din Gorj

RSS Feed

Optiuni de targetare in Facebook Ads


Daca vrei sa ai o campanie de marketing de succes pe Facebook trebuie in primul rand ai alegi audienta tinta pentru anunturile tale. Mai jos vei afla cum sa targetezi mai bine ad-urile tale de pe Facebook:

În fiecare set de anunțuri, veți avea șansa de a viza un anumit segment de public cu anunțul dvs. și aici este locul în care publicitatea Facebook poate deveni cu adevărat puternică și semnificativă. Există multe moduri de a înțelege cum funcționează aceste segmente de public și există și o mulțime de strategii pentru a încerca. Iată o scurtă trecere în revistă a modului și a ce să faceți cu alegerea unui public de anunțuri Facebook.

Fila de setări pentru public va fi cel de-al doilea ecran pe care îl vedeți după alegerea tipului de anunț de pe Facebook. Și mai sunt multe de văzut aici! Aceasta este o prezentare rapidă a setărilor pentru publicul pentru anunțuri Facebook:
1 – Creați un public personalizat (mai multe aici)

2 – Direcționarea geografică

3 – Vârsta, sexul, direcționarea în funcție de limbă

4 – Țintește după interes sau comportament

5 – Ținți-vă pe modul în care cineva este conectat (sau nu este conectat) la pagina dvs.

6 – Scala de selectare a audienței

7 – Privire generală asupra selecției publicului

Despre direcționare

După cum puteți spune din structura setărilor pentru public, majoritatea opțiunilor de aici au legătură cu direcționarea către public. Puteți alege cu precizie cine vă vede anunțul, pe baza a sute (chiar mii) de diferiți factori

Locație
Vârstă
Sex
Limba
interese
comportamente
Conexiuni

Locație

Segmentarea locației vă permite să includeți sau să excludeți persoanele care vor vedea anunțul dvs., în funcție de locul în care se află în lume. Ca și cele mai multe setări de anunțuri Facebook, informațiile despre locație sunt destul de robuste

Începeți prin alegerea modului în care doriți să definiți că o persoană se află într-o anumită zonă:

Vizați “Toată lumea din această locație” pentru a ajunge la toată lumea a cărei locuință sau cea mai recentă locație se află în zonă
Vizați “Persoanele care locuiesc în această locație” pentru a ajunge la toată lumea a cărei locuință se află în zonă
Vizați “Oameni recent în această locație” pentru a ajunge la persoanele ale căror locații cele mai recente se află în zonă
Vizați “Persoane care călătoresc în această locație” pentru a ajunge la persoanele ale căror locații cele mai recente sunt în zonă, dar ale căror locuințe sunt cel puțin 150 km.

Citeste restul articolului despre ghidul de promovare pe Facebook pe site-ul STAR MARKETING  si pe www.flaviusnoja.biz

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *